Mitt i livet ...

Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Pia - 1 augusti 2009 23:45

Jaha, så var det äntligen klart med bloggen till slut verkar det som.

Jag har de senaste veckorna suttit o gjort om min hemsida. Det är så attans mycket knappar o länkar o elände som måste hamna på exakt rätt ställe!! Jag är fortfarande inte helt klar men en bra bit på väg iallafall.

Sen skulle jag baka muffins/cupcakes för Kents moster är på besök från Norge o ska sova över hos oss imorgon kväll. Tänkte göra något gott till kaffet. Men vad händer då?? Jo den sabla elvispen går åt skogen!! Ena vispkroken började spreta åt alla håll o kanter! Det slutade med att jag hade mer smörsmet på golvet än i bunken , nästan! Men då kom jag på att jag hade ju en annan nånstans.. Hmmm... Ja den hade jag ju gett bort till min äldsta dotter !! Efter en massa letande o skruvande lyckades vi få liv i den tredje som Kent haft. Iallafall så pass att jag fick ihop smeten. Men vad arg jag blev!! Sååå typiskt! Men till slut så blev de iallafall så lyckade att jag fick gömma påsen för Kent!! Han hotade med att ev äta upp resten med om han fick fatt i påsen! Nu är han ju helt blind men han har en näsa som lyckas snoka reda på det mesta ändå! Speciellt om det är sötsaker!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards