Mitt i livet ...

Alla inlägg under september 2009

Av Pia - 9 september 2009 10:46


  

Vart tar tiden vägen? Plötsligt känns det som jag sitter på ett expresståg utan stopp.

Min sambo var ju borta i 2 veckor o jag skulle göra så mycket här hemma. Men inget knappt blev gjort. Kunde inte begripa varför jag var så orkeslös o trött! Svaret fick jag vid ett läkarbesök senare.. Blodvärdet hade rasat ner till 98 mot 134 i mars! Ja det blev fler besök o mediciner mm. Nu försöker jag bara komma ifatt igen och åtminstonde slippa yrselanfallen. det var karusell som jag inte alls ville åka med på ett tag här. Kan fortfarande inte böja mig ner till golvnivå utan snurr men det blir väl bättre.

Blev sittande vid facebook o datorn i en veckas tid iallafall.

Vi har sökt en större lägenhet och framförallt i ett hus med hiss för att slippa allt släpande på matkassar i trappan.

Jag har utslitna axlar o armar så det blir jobbigt. Nu har vi fått erbjudande om lägenhet och ska iallafall titta på den ikväll. Sen får man se om den passar och om vi ev kan få den. Men det känns som att jag inte riktigt vet hur jag ska orka med en ev flytt just nu..

Nej, nu ska jag försöka ta ett tag  med städningen här hemma! Blev ju så eftersatt när jag mått dåligt..

Ovido - Quiz & Flashcards