Mitt i livet ...

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Pia - 30 augusti 2010 22:03

  


Nu har jag hittat en massa knappar härinne..

Så nu ska klåfingret själv in o trycka lite här.. *S* Få se hur det går..


Det här är en person som jag tycker har en härlig humor!

jag hoppas länken fungerar nu!


Av Pia - 30 augusti 2010 21:41

  


Jag har ju fått lite skäll för jag är dålig på att uppdatera så det är bäst att jag skriver lite..    Nejdå jag tror inte det är så allvarligt menat men jag har väl inte haft sån skrivlust. Har mest suttit med psp . Och sen har jag försökt få ordning på mina stationery mallar som jag gjorde i en grupp för några år sedan. Jag var så duktig så när jag skulle ominstallera min dator för ngt år sen , så raderade jag den ABSOLUT enda disk som jag inte ville ha utsuddad!!  

Tack vare en genomrar person som lagrat det hon sett jag gjort i denna grupp så fick jag tillbaka allt på en CD-skiva! Tack Ancie!!  

Nu har jag äntligen börjat försöka få dem rätt o fungerande igen.


Sen är det ett stort orosmoln på min himmel igen..  

Vad gör man när ens barn bara drar sig undan o man sitter miltals ifrån utan att kunna nå fram o hjälpa dem när de mår dåligt??

Känns som mina armar är totalt bakbundna.. Sen orkar man inte heller till slut..

Det värsta är att jag känner att de som bor nära med har gett upp hoppet.

hade jag körkort o bil hade jag bara åkt utan  att vänta en sekund till!!

Men jag sitter här  och kan inget göra.. men jag VILL!! Suck!!


Ja, ja.. Får väl försöka sysselsätta mig med något mer så tankarna skingras..

Måste nog försöka inventera skafferiet inför mogondagens veckohandel..  

Min rara svärmor ställer som vanligt upp med skjuts till affären. Och så blir det kanske en trevlig pratstund på samma gång!

Ha det så gott så länge mina vänner!!   

Ovido - Quiz & Flashcards