Mitt i livet ...

Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Pia - 4 augusti 2009 19:50

Jag förstår inte vart dagarna tar vägen! Hela dagen igår fick jag för mig att det var lördag. Men blev ju snabbt tagen ur den villfarelsen! Nej, se det var ju tisdag redan idag.

och inte kunde jag bestämma mig för var jag skulle ha min blogg så nu satt jag här ikväll igen o ändrade på allt! Jisses vad jag snurrar innan jag kan bestämma mig! Men nu får det allt bli kvar här! *S*

Idag kom jag iallafall iväg och fick mig en ny elvisp. Skönt! Har inte testat än , men den funkar säkert som den ska. Det är värre med hjärnan el de stackars små grå jag ännu har kvar. Var in på Ikea o skulle köpa mig nya glödlampor till takfläkten i datarummet.

Blev det rätt sort?? Tsss!! varför skulle det bli det??

Jag har ju bara köpt fel ca 3ggr tidigare!*S* mend et är bara sååå typiskt mig! Det blir bara att fara tillbaka igen och hoppas på att jag får byta dem trots att jag hann bryta förpackningen..

Annars så har det varit ganska lugnt idag. Fick åka med min snälla svärmor så jag fick hem lite mat med. Jag har inget körkort själv så ibland är det skönt att slippa släpa på allt på bussen.

Imorgon ska jag få åka med och plocka lite blåbär. det var många år sedan så det ska bli roligt. Kanske kan bli lite grand iallafall..

När jag var liten så åkte alltid mina föräldrar ut för att plocka kantareller och lingon när det var säsong. Men sen jag fick egna barn så har det inte blivit så ofta. Vi åkte med barnen ett par ggr och plockade blåbär när de var små , men sen har det inte blivit av.

Hoppas det blir lagom varmt ute och inget regn iallafall.

Ha det så bra alla!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards