Mitt i livet ...

Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Pia - 9 augusti 2009 16:36


Igår for min sambo med bil upp till Norge. Det känns lite konstigt för jag tror inte han varit borta från mig så här sen vi flyttade ihop. Resan är lång.

Fick sms igår kväll att de övernattade i   . Idag på morgonen fortsatte de tidigt. Fick ett sms sent på em då de kommit till Kiruna. Bara skog sa han så det började väl bli jobbigt och långsamt. Nu ser han ju inget eftersom han är helt blind , men resan blir lång ändå. Regnade gjorde det visst med och då blir det ju ännu tristare.

Själv har jag bara tagit det lugnt här. Fick ett telefonsamtal från min stora-syster så jag ska åka dit på tisdag och stanna över natten.

Har honsen inte allt för mycket att göra med jobb så ska vi åka till Tuna Park i Eskilstuna på onsdag em. Det kan bli roligt eftersom jag inte varit där än. Vi brukar prata i telefon även om det inte blir så ofta. Men de sista två gångerna så blev det både 3 o 4 timmar! Det är tur att jag har extra billigt på telefonen..*S*

Idag kände  jag mig så konstig i kroppen.. Förstod inte varför.. Och hade ont i mitt knä med igen.. Svaret fick jag se på köksbordet sent på em.. Jag hade tagit fram mediciner som vanligt , men glömt dem i en fin liten hög på köksbordet!*S* Ja där gjorde de ju verkligen nytta!! jag skulle  nog lägga ifrån mig huvet med och glömma var jag lagt det om det inte satt fast! men nu ska jag gå och laga mig lite middag.

Ha en fin söndagskväll..


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards